woensdag 10 november 2010

Biografie


Voor het vak Nederlands moeten wij voor het examen een biografie lezen.
Ik heb gekozen voor de biografie van Justine Henin omdat:
Ik vond geen boek over een biografie van een volleyballer.
Als er tennis op tv is ben ik altijd paraat.
Het is altijd mooi meegenomen als het een Belgische is omdat je je dan beter kunt inleven.
De leukste matchen van tennis om naar te kijken vroeger vond ik de matchen tussen Justin Henin en Kim Clijsters deze waren altijd van hoog niveau en beide Belgisch.
Om te kiezen tussen de twee biografieĆ«n van deze twee dames was moeilijk.
Omdat ik nu zelf volleybal speel in WalloniĆ« heb ik gekozen voor Justin Henin

1 opmerking:

  1. Het heeft even geduurd, maar nu komt je blog op snelheid. Oef! Probeer toch alle voordelen van internet te benutten: zorg voor voldoende hyperlinks!

    Welkom: 'het taken'?

    Het Huwelijk: een mooie foto, maar heb je hem wel zelf gemaakt? Zorg nog voor een berichttitel en drie hyperlinks.

    Biografie: begin tijdig een nieuwe zin. Zorg voor hoofdletters en je hoeft niet te centreren. Waarom geen link naar een fragment van een wedstrijd?

    Ik zie nog geen literatuurlijst.

    Hyperlinktip: http://www.justine-henin.be/

    dvd-tip: http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/wedstrijden/1.688844

    BeantwoordenVerwijderen